مسکرات

مسکرات از لب مداح تو جریان دارد

ما نیستیم درخور لطفی که کرده ای...

عزیز دلم ، مداح و شاعر اهل بیت "حاج مسعود اصلانی " منت به سر بنده نهاده و ترانه ی زیر را برای حقیر سروده است

دست او را میبوسم


دلم بدون تو انگار کوهی از درده //تموم سال هوای بدون تو سرده
همیشه گریه دلیل ضعیف بودن نیست//که گریه گاهی از اوقات کار یک مرده
چقدر سخته خوابت بگیره از گریه//به این خیال که شاید دوباره برگرده
بدون تو همه جارو سیاه میبینم//اگرچه رنگ جدایی عاشقا زرده
من از رفاقت قرص برنج ممنونم//که سالهاست از این درد راحتم کرده





نوشته شده توسط lمحمدعلی کشفی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

...درد از هر طرفش پیش تو درمان دارد
بسکه اعجاز شراب تو مسلمان دارد
مسکرات از لب مداح تو جریان دارد

آبشار می سرمستی ما منبر توست
***
متمایل شده نار غم تو جانب خس
قافیه هرز شدونیست مجالی به هرس
خوش بحال همه ایل و تبارم باالاخص

خوش بحال پدرم که پسرش نوکر توست...

عزیز دلم ، مداح و شاعر اهل بیت "حاج مسعود اصلانی " منت به سر بنده نهاده و ترانه ی زیر را برای حقیر سروده است

دست او را میبوسم


دلم بدون تو انگار کوهی از درده //تموم سال هوای بدون تو سرده
همیشه گریه دلیل ضعیف بودن نیست//که گریه گاهی از اوقات کار یک مرده
چقدر سخته خوابت بگیره از گریه//به این خیال که شاید دوباره برگرده
بدون تو همه جارو سیاه میبینم//اگرچه رنگ جدایی عاشقا زرده
من از رفاقت قرص برنج ممنونم//که سالهاست از این درد راحتم کرده



lمحمدعلی کشفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی